وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه آزاد مشهد مطلوب و حتی فراتر از حد استاندارد است

  • کد خبر: ۱۳۰۱۲۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه آزاد مشهد مطلوب و حتی فراتر از حد استاندارد است
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: با توجه به افزایش۱۲۰ تا ۱۵۰ درصدی هزینه غذا، دانشگاه تصمیم بر ارائه یارانه سلف به دانشجویان دارد

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا عبداللهی از شرایط مطلوب کمی و کیفی غذای سلف این دانشگاه خبرداد و گفت: کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه مطلوب و حتی فراتر از حد استاندارد است.

وی به تشریح عملکرد سلف سرویس دانشگاه آزاد مشهد در ترم جدید پرداخت و گفت: غذاهای ارائه شده در این ترم  نسبت به گذشته علاوه بر اینکه از کیفیت بهتری برخوردار است از نظر کمیت و تنوع نیز در وضعیت مطلوبی است؛ چراکه شاهد رضایت دانشجویان از سلف‌سرویس دانشگاه هستیم.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از اعطاء یارانه ۲۰ تا ۲۵ هزار تومانی برای هر پرس غذا خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش۱۲۰ تا ۱۵۰ درصدی هزینه غذا، دانشجویان صرفا هزینه مواد غذایی مصرفی را پرداخت می‌کنند و در شرایط کنونی دانشگاه تصمیم بر ارائه یارانه به دانشجویان را دارد.

 عبداللهی ادامه داد: افزایش قیمت‌ها در کمیت و کیفیت غذاها موثر بوده، اما بازخورد دانشجویان از مهرماه تا کنون رضایت آن‌ها را از عملکرد سلف‌سرویس دانشگاه نشان می‌دهد.

 وی در خصوص مقایسه کیفیت غذای سلف سرویس دانشگاه  با رستوران‌ها و مراکز توزیع غذا که در اطراف دانشگاه مستقر هستند، اظهار کرد: غذای دانشگاه نه تنها وضعیت مطلوبی دارد بلکه  به لحاظ کمیت و کیفیت نیز در حد استاندارد و حتی در مواردی بهتر از حد استاندارد بوده است.

 مدیر کل امور دانشجویی در ادامه با اشاره به بازدیدهای  انجام شده، وضعیت سالن سلف سرویس دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ظرفیت این سالن در دو طبقه فوقانی که هر سالن به طور مجزا برای بانوان و آقایان اختصاص داده شده ۸۰۰ نفر است، که پیش از آغاز سال تحصیلی جدید جهت ارائه خدمات آماده شد.

 عبداللهی  با بیان اینکه سلف سرویس آمادگی لازم جهت ارائه غذای بسته‌بندی با ظروف درب دار با کیفیت مناسب را  دارد، گفت: دانشجویان برای ثبت غذا ضرورت ندارد برای هر وعده اقدام نمایند، برنامه غذایی هر هفته، دوشنبه هفته قبل ساعت ۱۲ ظهر در سایت دانشگاه بارگذاری و دانشجویان به مدت ۴۸ ساعت برای انتخاب غذای خود فرصت دارند برای هفته بعد سفارش دهند. اگر دانشجویی به هر دلیلی موفق به انجام عملیات مذکور نشود می‌تواند به صورت روزفروش با قیمت آزاد ۳۵ هزار تومان آن‌را دریافت کند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد مشهد، وی خاطرنشان کرد: هم اکنون توزیع غذا در سلف‌سرویس مرکزی پردیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، علوم راهنمایی، مجتمع الهیه و مجتمع گلبهار انجام شده و قیمت غذا در هر دانشکده با وجود دوری مسافت و تحمیل هزینه زیاد یکسان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->